Sabtu, 22 Disember 2012

Buat duit di internet tampa modal

Tadi aku serf internet ,terjumpala satu blog nie,n aku rasa sesuai untuk disebarkan kepada kawan-kawan yg teringin buat sedikit wang tambahan melalui internet nie tampa perlu kuar modal jd baca2 la tgk kot2 sesuai...


3 Peluang Buat Duit Melalui Internet Yang Boleh Korang Sertai

Sekarang ni terlalu banyak peluang buat duit secara online ataupun melalui internet yang terhidang betul-betul kat depan mata, malah tak perlu keluar modal untuk menyertainya walau 1 sen sekalipun. Senang cakap, ianya percuma. Cuma nak atau tak nak je rebut peluang-peluang tu. Jadi kat sini aku nak kongsikan 3 peluang buat duit secara online ataupun melalui internet yang boleh korang sertai. Paling penting, no need to pay anything (alamak! english berterabur.. Ha3).
1. Churp Churp
CARA BUAT DUIT MELALUI INTERNET
Churp Churp ni adalah sebuah pengiklanan melalui media sosial iaitu Twitter (Twitter Advertising), jadi untuk menyertai’nya, korang mestilah mempunyai akaun Twitter. Yang takde akaun Twitter lagi tu, korang boleh daftar kat www.twitter.com dan terus follow saya yer. Hehe.. Ok! Aku tak tahu nak jelaskan benda ni macam mana, ada baiknya korang serf sendiri lah ye.
Laman web: www.churpchurp.com
2. YouthSays
CARA BUAT DUIT MELALUI INTERNET
Dulu YouthSays ni hanya menjalankan online survey untuk dijawab oleh ahli-ahli yang berdaftar dengan mereka dan setiap survey yang berjaya, ahli akan dibayar berdasarkan bajet yang ditetapkan ke atas survey tersebut. Namun kini YouthSays telah mengorak langkah dimana mereka juga menyediakan pengiklanan sama seperti rangkaian iklan yang ada namun dengan cara yang berbeza.
Jika Nuffnang dan rangkaian pengiklanan yang lain, kita perlu mempunyai blog untuk ‘mempromosikan’ iklan-iklan mereka. Namun YouthSays tidak kerana kita boleh mempromosikan iklan-iklan mereka dengan apa cara sekalipun. Boleh promosi kat Facebook, Twitter dan yang difikirkan sesuai.
3. Sponsored Tweets
CARA BUAT DUIT MELALUI INTERNET
Sponsored Tweets ni konsepnya sama seperti Churp Churp namun syaratnya sedikit ketat dimana akaun Twitter korang perlu berusia 60 hari dan ada 50 followers beserta 100 updates. Jadi yang baru daftar ngan Twitter tu, sabar-sabar yer. Huhu.. Untuk dapatkan duit dari Sponsored Tweets ni, perlu ada minimum 50USD baru boleh withdraw dan ianya akan dibayar via PayPal.
Tak perlu rasanya aku cakap banyak, apa kata korang usya sendiri web Sponsored Tweets untuk dapatkan info lanjut. KLIK DI SINI
- – -
Itulah 3 peluang buat duit melalui internet yang boleh korang sertai. Tapi ingin aku tegaskan di sini, aku hanya berkongsi peluang yang ada dan peluang-peluang kat atas tu tidak menjanjikan anda kaya atau memperolehi wang yang banyak dalam sekelip mata. Kalau rasa tak berbaloi, abaikan.
Lagi satu, mungkin apa yang aku sampaikan kat atas tu tak cukup untuk korang. Bukan apa, benda ni kalau nak terangkan melalui blog susah sket. Dah la aku tak reti nak buat ayat yang baik punya. Kena face to face tunjuk satu2 baru senang. Jadi korang boleh tinggalkan komen kalau ada soalan. TQ
Anda mungkin berminat:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan